Äckligt trött..

2008-10-26 21:52:41 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Fullspäckad dag =) efter lunchdags tog vi oss en prommis till ÖB i regnet, eftersom vi inte har någon bil. Köpte en elvisp äntligen, vi har haft en annan variant av de sen innan men nu köpte vi oss en riktig. och sen fick William en söt liten lampa att ha i sitt fönster om kvällarna när det är sovdags så han får lite myskänsla, plus att det inte blir så "ensamt" när han ska sova.. =) Efter det skulle vi på kalas hem till Williams faster Helen, hon fick lite choklad av oss. =)

Efter ett par timmar där gick vi hem, William somnade såklart på vägen hem, trött efter allt ståjj! Han busade ännu mera hemma, men runt 7-tiden kände han att han ville sova! Så jag gjorde välling medans jörgen bytte blöjjan o gjorde han klar för natten. Sen somnade han så gott i pappas armar, finns det nåt mysigare?! William älskar att somna hos sin pappa.. Jag älskar oxå att somna hos hans pappa, hihi <3

Imorn är jag ledig, eftersom jag har lov! Men jag ska ringa dagis när ja vaknat o kolla hur vi ska göra denna veckan, om William ska vara hemma eller om han får gå dom få timmarna ändå? Ska även kolla när det är fotograferingsdags, + att jag ska träffa en Studievägledare imorn, och prata om vad jag ska läsa nästa termin, om jag ska läsa nåt mer än Matte 3! men vi får se vad hon säger imorn, annars är det mys med familjen som står på schemat! =) hehe..

Nej nu ska vi kolla på tv, och jag lär somna i soffan för så trött är jag, puss & kram

Kommentarer
Postat av: peter wikström

han somnade för att hade träffat sin bästa kompis

2008-10-27 @ 00:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback