en riktig trött onsdag..

2008-10-15 20:05:37 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Usch jag har vart riktigt trött idag :/ sista lektionen i skolan satt jag med världens huvudvärk o jobba med min grammatik i svenska, det gick inte in så mycket just då, ville bara åka hem o lägga mig och vila då.. men när jag kom hem höll älskling på med maten, kallops.. så jag lekte med William ist som precis hade vaknat från sin middagslur, :) Efter maten la vi oss allihop o skulle vila lite, men det va inte William alls sugen på, förståligt! men mamma och pappa va trötta..

Jörgen kom hem för en liten stund sen, han har varit och hämtat våran hund hos sin mamma, jag o William stannade hemma och busade ist. =) Han satt under databordet och skulle bita mig i fötterna, skit unge! Har även klickat hem ett jätte najsigt underklädes set nu, med inrådan från Jessika =) Mohaha.. Får hoppas det passar ;) William har precis fått välling och medicin, och nu ska han sova.. Fast han står mest i sin säng och säger att han inte ska sova.. haha!

Idag kommer Grey's Anatomy och det missar jag INTE! Funderar om jag skulle göra varma mackor till det o mumsa i mig =) hihi.. Imorn är det torsdag, o det innebär att min första lektion är inställd så jag börjar inte förän 12.30 imorn, hur skööönt är inte det?! Fast inte innebär det sovmorron ändå :p Upp lika tidigt som vanligt, eftersom lillprinsen vaknar då och ska iväg till dagis =) På fredag ska han eventuellt vara hos sin faster när vi ska till Linköping. Nej nu ska jag snoka runt liiite =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hehe klart han ska vara här;) blir nog roligare för han än att sitta i en tråkig bil så många mil :)

2008-10-15 @ 20:12:26
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja nu känns hon jätte stor, dom är inte små bebisar länge =)

2008-10-15 @ 20:51:25
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: erik

Hej när får min lilla busiga kusin vara hos oss igen? Det är skoj när han är här saknar han

2008-10-16 @ 16:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback