Grey's Anatomy

2008-10-01 20:37:57 Marie babblar
» Kommentarer(1) «


Äntligen hemma efter en svettig workout, satans det va tufft! Min kropp är ju inte speciellt tränad, så jag är inte van vid att röra på mig så mycket under så kort tid, men skoj va det och jag kände att jag levde, hehe =) Det lär ju göras om igen, super skoj va det! =) Vi va bara 4 st under passet idag, rätt skönt att det inte va så många eftersom det va första gången för mig. Instruktören va jätte trevlig och duktig och pushade på oss bra :)

Har precis tatt mig ett varmt bad, och tvättat bort den äckliga svetten :p Ska snart slänga ihop lite kvällsmat och sen är det säsongspremiär för Grey's Anatomy, som jag längtat! Jag verkligen älskar den serien, och klarar inte av att missa ett avsnitt :) Så det blir nåt gott idag med, ska skutta i mina myskläder o sen är det mys på hög nivå! =) hehe..

Imorn blir det att gå upp tidigt, börjar 8.20, och ska lämna William kl 8. Usch va jag hatar när jag måste ställa klockan så tidigt, för jag är såååå trött då! jaja, det är bara 2 dagar i veckan.. men ändåååå.. Nej nu får jag mova på mig! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men alltså det var verkligen ett sorgligt avsnitt. Kändes tungt att se det haha.

2008-10-02 @ 12:44:38
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback