Lördag 11/10

2008-10-11 08:52:36 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Då var det även Lördag igen, hääärligt! Jag gillar lördagar, dagen mitt i helgen o man bara kan slappna av, för man vet att det inte är någon skola eller jobb imorn heller (om man inte jobbar helger vill säga) Strax efter 8 gick jag upp och gjorde välling till William, och gav han sin medicin. och bytte blöja.. Så nu sitter han i hallen och leker o är arg på mamma för att han inte får vara i köket och leka. Skitunge!

i eftermiddag har jag bokat tvättstugan, så i eftermiddag vet ni vart ni hittar mig ;) Har inte sådär överdrivet mycket tvätt utan som jag brukar, ett  par maskiner blir det allt! Annars händer det inte mycket, trist väder är det ute, så det blir nog bara hemmamys med familjen! =) Men det tackar jag inte nej till.. hihi! Det bästa som finns är att få mysa med sin familj ♥

Nu ropar William på mig, vill att vi ska spela trumma ihop! :)

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja absolut =)

2008-10-11 @ 09:58:09
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: zerphina

vilken underbar design du hade på din blogg

2008-10-11 @ 10:41:05
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback