Lördagkväll

2008-10-04 22:56:48 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Kväll!

Eftersom det inte direkt blev nån cykeltur, (det började regna och sen pajja Jörgen min cykel :p) Han skulle fixa mitt stöd på cykeln, men då råkade han pajja hela bakdäcket ist. Snällt va? Men cykeln funkar nu iaf, jag fick Håkans däck som han hade på sin cykel, så jag kan ta mig till skolan iaf.

Så vi tog oss en prommis sen ist, glömde ju köpa bröd när vi va på Coop innan, så vi gick till Hemköp. Det slank ner lite annat oxå som vanligt, det brukar ju göra det när man är i affären och man går o kikar =) Nu ikväll har vi tittat på CSI Miami. Och ätit godis, jag börjar känna mig ruskigt trött :/ Har även gjort min svenska läxa, så nu är den klar. Har bara kvar min engelska läxa som ska vara klar tills på tisdag.. Men det orkar jag inte med idag. Kanske borde lägga mig och läsa min bok, det som är kvar, men jag blir så satans trött när jag ska läsa bara =( men men..

Annars har det vart lugna puckar idag, man vill helst bara slappa på helgerna och mysa med familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback