Måndag 13/10

2008-10-13 09:22:04 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon =) Då va det ny vecka igen.. Vi har precis varit och lämnat William på dagis, det gick så bra så, han blev glad att få träffa sina kompisar igen och få leka :) Tror han saknat dom när han har varit hemma, men skönt att få vara hemma oxå :) Idag börjar jag skolan 10.10 med matte :/ Usch vilken jobbig start på dagen, jag avskyr matte.. Men det är bara att bita ihop, snart har vi ju höstlov o då får jag vara hemma en hel vecka och lata mig :)

Annars har jag mest mensvärk, och det suger.. Jobbigt att sitta i skolan med mensvärk iaf, det är ju en sak hemma.. Men jag får ta en tablett innan jag går, Jörgen ska till arbetsförmedlingen idag med, och lämna in sitt arbetsgivar intyg. Så hoppas vi att det händer nåt på den fronten nu. Så jobbigt de här med att dom varslar från både Saab & Volvo det drabbar lastbilsjobben hårt, inte alls lätt att få ett lastbilsjobb här, men vi får hoppas han hittar ett snart, annars får han väl satsa på nått annat, eller söka mer utanför stan.. jaja, det ordnar sig!

Nej nu ska jag äta lite frukost, så jag klarar mig..

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Tack så mycket ska kolla upp det nu :D Ska berätta sen hur det gick :)

2008-10-13 @ 10:06:36
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback