Onsdag 29/10

2008-10-29 08:45:24 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon, God Morgon =)
Idag är det "lill-lördag" och vad innebär det? Jo det ska jag ta o berätta.. För det första är William ledig från dagis idag, jag tyckte det blev lättast, så han hinner sova nåt innan Helen & Dexter kommer och hämtar oss. För vi ska åka till Brålanda, hem till Linda & Mio på fika. Ska bli skoj, det va jätte längesen jag träffade Linda & Mio nu, har nog inte setts sen Williams 1-års kalas vi hade, + att det ska bli riktigt skoj o se hur dom bor .

Jörgen får lite "sovmorgon" idag, för han va hemma sent igår. William är rätt snäll ändå.. Nä han är alltid snäll, fast han är aningen busig, just nu sitter han o spelar trumma på sitt rum, han låter inte jätte musikalisk, men låter vackert för mammas öron, hihi! Så jag vet inte alls när vi är hemma idag, Jörgen har ett möte på AF idag som jag måste påminna han om, så han inte glömmer av det.

Nu ska jag sätta mig o leka med bilarna med William, för nu ropar han "Maaaaaaamma OM" så söt! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du, fy. Vi har ju verkligen inte haft en tanke på att han kan förlora sitt jobb. Denna jobbiga lågkonjuktur!! Hatar den.

2008-10-29 @ 10:08:54
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback