Onsdag 8/10

2008-10-08 09:37:27 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon! Då va det mitten på veckan typ återigen.. Jag är hemma idag, har apont i halsen o känner mig inte alls frisk. Och eftersom jag är hemma får William oxå vara hemma, ingen mening att släpa bort han till dagis i 3 timmar då. Då kan han lika gärna vara hemma.. Så det blir väl bara att vara hemma och mysa idag :) Hade solen kikat fram hade jag velat ge mig ut och fota, men det är nog bäst att vi är hemma idag.. Så får vi göra det när vi mår bättre.

Jag ska strax gå ut med Rocky, sen ska jag försöka få nåt i magen för den kurrar.. Jag känner att jag inte har så mkt mer att skriva om, så jag avslutar med en bild ist :p


Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Vet folk dom blivit gravida ändå :D Haha ska inte skrämma dig.. :)

2008-10-08 @ 11:17:30
Postat av: Anonym

Hej!!

Ville bara hoppa in och säga att jag tycker du verkar vara en super-mamma! Det är inte alla mammor som är som du.

Ville bara att du skulle veta det :)

Kramar

2008-10-08 @ 15:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback