Öppna Förskolan

2008-10-13 15:39:53 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Skolan gick bra idag, tiden flöt på helt ok, Fick veta att vi ska ha prov i Svenska "Grammatik" på måndag, får la se hur det går.. Ska givetvis göra mitt bästa, men får se hur det går. Jag tycker grammatiken är den svåra delen i hela kursen. Efter att jag kommit hem, lagade vi middag! "Stuvade makaroner & korv" , väldigt mumsigt! Och snart ska vi klä på oss och gå till Öppna Förskolan, för Unga föräldrar.. William gillar att få busa av sig med dom andra barnen =)

Ska möta Emma & Melvin på vägen och gå tillsammans! =) Tänkte jag skulle ta med mig kameran och fota lite! :) Allt skoj med lite bebisbilder, hihi! I längtan på att våran ska börja gro i magen, det är mycket bebistjat från min sida nu märker jag, stackars Jörgen som får stå ut med det varje dag! haha.. Annars händer det inte så mycket mer idag!

Nu ska jag gå o packa ner det vi ska ha med oss, hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback