Snart läggdags..

2008-10-13 21:45:48 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja då var även denna dagen snart förbi.. Efter att vi hade varit på ÖF åkte vi iväg till affären och handlade.. Blev lite annat än bara bröd och mjölk som va tanken från början, det brukar bli så. När vi kom hem va det nästan läggdags för William, så han fick sin välling och medicin, o efter en stund somnade han så sött så, som han alltid gör.. :) Tänkte jag skulle sätta mig lite med min svenska bok om grammatik. Jag ligger lite efter där, så jag tänkte jag skulle ta igen det, kan ju lika gärna passa på nu när jag inte har nått att göra =)
 
Imorn är det skola igen :/ Som alla andra dagar.. Fast snart är det LOOOOOV! Gud va det ska bli skönt!! haha.. Jag har precis varit ute med Rocky så han fick kissa och bajsa, snäll jag är va? :) haha. Imorn har jag inget inplanerat än, vilket är skönt.. Det är jobbigt att vara ute o flänga hela dagarna, även om jag trivs med att ha mycket att göra, så är det skönt att bara få vara hemma oxå! =)

Nu ropar svenskan på mig.. Uäää..

Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Självklart! :) Har redan tagit kort, men jag lägger inte ut dom förren i morgon :)

Natti :)

2008-10-13 @ 22:54:02
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback