Söndag 12/10

2008-10-12 08:31:58 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Tiden rusar iväg även denna vecka, och nu är det REDAN söndag, alltså snart dags för en ny skolvecka :/ Annars är det väl inte så mycket inplanerat idag vad jag vet, kanske ska fota en tjej i eftermiddag, (men det är inte helt 100 än) Vi får se. Vi har precis gått upp, Pappsen ville sova lite längre idag, så då får han de, snälla som vi är :) William väckte mig strax innan 8, då ville han ha välling, o ny blöja =) + att han fick sin medicin.. Men nu är han fri från sin halsfluss iaf. Så man kan träffa andra igen. Sköööönt! Jobbigt när man måste isolera sig så från andra, men skönt att han är frisk nu, och han får gärna hålla sig frisk oxå! Nu är vi trött på att vara sjuka..

Igårkväll tvättade jag hela kvällen, skönt när man fyllt upp garderoberna med rena kläder. =) Nu hör jag att William sitter här brevid o skiter, jag både hör och känner lukten! haha.. jaja han får skita klart först så får jag byta på han sen. Nej om man skulle göra lite nytta här hemma kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Tack för din kommentar, nej tydligen har han inte rätt till det heller :(

2008-10-12 @ 12:19:10
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback