Söndag 19/10

2008-10-19 11:05:30 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Förmiddag!!
Gårdagen va kalas, vid halv elva igår kväll fick vi skjuts till Träffen Båberg, då vi skulle kika lite på Date, (Jörgen känner dom sen innan, då han kört deras turnébuss) Så då ville vi dit och kika lite :) Va trevligt, alla möjliga åldersgrupper där. Allt från 20 upp till 50,60, mycket blandat. Jörgen fotade en del.. Blev mycket fina bilder! Vid halv1 åkte vi in till stan och gick till Sand, trevligt det med! Alla trodde Jörgen var vimmelfotograf bara för att han hade kameran med sig, haha! Det va lite roligt, sen tog vi en taxi hem, och la oss o sov! Dock har ja sovit as kasst inatt, haft massa kramper i magen =/ Gött jobbigt.

William har visst varit lite konstig i magen igår och idag, bajsat jätte mycket så han är jätte röd i rumpan. Men antar att han ätit nått som hans mage inte tyckt om =( Stackars min bebis. Vi ska väl gå bort om en stund och pussas och kramas med våran älskling, saknar han JÄTTE mycket! Alltid lika jobbigt att vara ifrån honom.. Men vet ju att han har det kul hos farmor.

Nej nu ska jag nog ta mig nåt att äta =)

Kommentarer
Postat av: nalle333

Ja,jag tror jag vet vart det ligger någonstans. Man går la in där vi apoteket o det där? Till vänster om apoteket för att vara exakt va? Annars står jag där utanför o ser du ut till du kommer ut o hämtar oss ;P

2008-10-19 @ 18:26:46
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback