Tisdag 21/10

2008-10-21 10:35:33 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon! =)
Det har inte vart en rolig natt direkt, William har vaknat många ggr, o sista gången vaknade han och bara gallskrek, gick inte o trösta med bara napp denna gången, så jag tog upp honom och då kasta han sig runt halsen på mig =/ Verkar som han drömt nåt jätte hemskt, för han vägrade att somna om, stackarn! Jörgen försökte oxå, men utan vidare resultat, så efter många försök så gav jag han välling runt 7, och sen tog det ytterligare en stund innan han somnade om, o sov till halv 9, hostar som bara den gör han oxå! Stackars min bebis som alltid ska behöva vara dålig, nu sover han iaf! Hoppas han kan få nån timmes sömn, så kan jag ge mig ut på en prommis med Rocky, Jörgen är ju dålig han med..

Så det blir ingen fika hos Linda & Mio för oss idag =( Jätte tråkigt tycker jag, för jag hade sett fram emot det.. men jag drar inte dit William när han inte är kry o riskera att dom andra barnen blir smittade oxå.. nej nej. William får vara hemma ett par dagar från dagis nu med, så han frisknar till.. Hemska dagisbaciller som ska drabba han jämt! Nej om man skulle klä på sig o gå ut i regnet :/ BLÄÄÄÄ

Kommentarer
Postat av: nalle333

"Pluttis" har också börjat att hosta en massa också.. Och har feber och är förkyld. Undra om dagisbacillerna attackerade oss igår? :P

Nu är det bara att torka snor och se glad ut. (och mellan varven ge lite alvedon.)

2008-10-21 @ 12:59:59
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: carina

Ge william av lephetonen om du har kvar av den så att han kan sova på natten o slippa den eländiga hostan Han kan vara hos oss nån dag med, jag jobbar onsdag till tolv o torsdag eftermiddag sen är jag ledig i 3 dar. Hör av er. Krama han från oss

2008-10-21 @ 17:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback