Tisdag 28/10

2008-10-28 10:15:50 Marie babblar
» Kommentarer(1) «


God Morgon! =) Imorse gick jag upp vid kvart i 8, o klädde på mig, den gamla vanliga proceduren skedde, byta blöja på William o klä på han kläder för att sen bege sig till dagis, det tar ju lite längre tid när man ska fram och tillbaka, men så länge vädret tillåter är det bara skönt att få promenera lite, både Jörgen och Rocky följde ju med oss, när vi kom till dagis skulle dom ha sångsamling som dom alltid har på morronen =) Så William vinkade hejdå till mamma o sen gick han in.

Sen traskade vi hemåt allihop, ska hämta William igen vid 12.. Får hoppas han har haft det bra på dagis, det brukar han ha! =) Sen blir det väl hem och sova, sen vet jag inte vad vi ska hitta på för bus! Men det ger sig, nu ska jag nog ta o greja lite här hemma, nu är det ju ingen som kommer o drar mig i kläderna och vill leka, =)

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Felicia6

Du är utmanad på min blogg :)

2008-10-28 @ 11:02:51
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback