Torsdag 16/10

2008-10-16 10:30:10 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Förmiddag! Idag har jag ingen skola på förmiddan utan bara en lektion i eftermiddag! =) Annars hade jag börjat 8.20 idag och det hade jag inte vart alltför sugen på.. hehe! Så gott att man slipper gå upp så tidigt :) Klev upp strax efter 8 idag, och vid 9 lämnade vi William på dagis. Han blir alltid lika glad när han får komma dit och leka med sina kompisar =) Skönt att han trivs så bra där, och vi trivs precis lika bra med personalen, dom är great! =)

Annars händer det inte mycket idag, jag har faktiskt inte planerat nått i eftermiddag! Utan ska nog bara ta det lugnt o mysa med min pluttis =) Pussa extra mycket på honom, hihi.. Fick min tidning idag, "Föräldrar & Barn" så jag ska nog lägga mig och läsa i den lite nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback