Torsdag 2/10

2008-10-02 20:35:32 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Kass med bloggandet idag med, men då jag knappt varit hemma har inte bloggen vart en hög prioritet men nu är jag hemma och har lite tid över. Vart i skolan fram tills 12, inte haft en enda lektion då dom skrev bokrecension och eftersom jag inte va klar med min bok behövde inte jag det, så jag fann Jessika och satt o tjöta bort ett par timmar där istället, sen gick vi hem till Jessica (Jörgens syster) och drack kaffe :) Sen va det dags att hämta William på dagis..

Vi åkte hem en sväng och William stannade kvar hemma hos farmor, samtidigt ringde idioten, dvs Jörgens chef, då jag ville komma ner och lämna tillbaka hans lastbilsnyckel samt kontroll till grinderna och hämta Jörgens arbetsgivar intyg. Men det tyckte inte han, utan det skulle Jörgen göra, men jag förstår att Jörgen inte orkar träffa honom.. För han är ett svin rent ut sagt. Fattar inte varför han inte bara kan betala ut pengarna, så nu värkar det som att det blir att stämma honom, vi ska träffa våran advokat den 17:e så då får vi se hur man går vidare med detta.. Fan, att han ska krångla till det så! Men är det såhär han vill ha det så är det såhär han ska få det. det är bara det att jag orkar faktiskt inte med detta, börjar bli väldigt påfrestande.. Men hittils har vi iaf kontaktat VD:n för Centralen, han skulle väl prata lite med han, inte för att det kommer att hjälpa men.. Sen blir det väl att ta det med tidningen..

Iaf, sen åkte vi ut till Överby, Williams kusin Anna va där med sin klass, och bjöd på tårta som dom hade bakat :) Det sa vi mums till, samt att vi handlade lite då såklart =) Annars har det vart lugna puckar idag! Ska sätta mig och mysa med min älskling nu.. ♥ för nu orkar jag inte vara mer sur idag..

Kommentarer
Postat av: Emma

Men fy vilken gubbj*vel till chef! Förstår att ni är sura!

2008-10-02 @ 21:58:31
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh ja då förstår jag verkligen. Men så kan han ju inte göra. Ni måste ju får ERA pengar. Hoppas ni får hjälp nu då att få dom.

2008-10-02 @ 22:00:43
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback