Tvättpass

2008-10-18 17:51:06 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Efter att vi ätit lunch idag, klädde vi på oss o gick till Willys och handlade lite, efter att vi varit där, lämnade vi av William hos farmor, eftersom han ska sova där inatt =) Kommer säkerligen gå galant, sen begav vi oss hem för att jag har bokat tvättstugan mellan 16-20 och Jörgen & John skulle fortsätta laga bilen, så nu är den lagad o klar iaf, vilket känns skönt! Nu ska vi bara ombesikta bilen, och förhoppningsvis går den igenom.

Ikväll är tanken att vi ska till Båberg, men vi får se om vi kommer iväg dit. Jag ska strax ner till tvättstugan och hänga upp den sista tvätten, sen ska det bara torka innan jag tar upp det =) Sen blir det väl att göra sig iordning, fixa håret, som tar timmar att platta typ.. och sminka sig, men det gör jag på 5 min. Sen kanske det skulle komma några vänner hit.

Nej, tvätten va det =)


Kommentarer
Postat av: Martina

vilken fin blogg=) hoppas ni får de så kul ikväll.

titta gärna in hos mig=)

2008-10-18 @ 21:00:10
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback