Veckoslut

2008-10-19 21:45:16 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Då va denna vecka slut då :) Och en ny startar, sista veckan i skolan innan höstlovet! =) William har vart super duktigt med sitt gående, han har gått jätte mycket idag, mitt mammahjärta smälter varje gång han ställer sig upp o traskar iväg, hihi! Vi har inte gjort så mycket idag, har vart hemma hos Williams farmor & farfar, sen gick vi och handlade lite på Hemköp, då vi planerade att äta tacos idag :)

William somnade i vagnen på väg hem, så ja lyfte bara över honom till sängen, när klockan va lite efter sex, väckte jag honom så han skulle kunna sova inatt, men det va inte poppis vill ja lova, han va väldigt sur efter det, grinade för minsta lilla, så han ville helst sitta i knät o gosa o fick han inte det, ja då fick nog alla i huset höra på hans vackra stämma. Han har en egen vilja utan dess like, jag undrar vem han har ärvt det av? Vi smällde i oss tacosen iaf, gott vare =) Och efter det fick Jörgen natta William. Nu sover han så gott så min prins! Imorn bär det av till dagis, och jag har skola =(

Imorn eftermiddag har vi planerat att gå till ÖF som vanligt =) Alltid lika trevligt där.. Nu däremot ska jag smaska lite godis, innan jag ska gå och sova! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback