Desperate Housewives

2008-09-30 22:15:58 Dagboken
» Kommentarer(0) «


ÄNTLIGEN! Säsongs start av ett av mina favorit program dom desperata Hemmafruarna, som jag längtat! Imorn startar ytterligare en favorit serie, Grey's Anatomy, jag kommer sitta bänkad framför TV:n då. Ikväll hade vi lagat Lasagnette till programmet som vi smaskade i oss =) Yummie! Så nu sitter jag bara o degar framför dumburken.. :p Ska snart lägga mig o läsa i boken, jag kommer tyvärr inte hinna klart med den =/ Om jag inte ligger halva natten typ och läser, men jag får hoppas att min lärare kan ha lite förståelse ändå, ja får prata med henne imorn..

Vi tog en kvällsprommis idag till Hemköp, handlade lite granna.. Slank ner lite smått o gott^^ hehe. Men sen va det väl lite pålägg o sånt man köpte, det är ju sånt som behövs fyllas på under tiden. Imorn är det redan onsdag, det är värst va veckorna springer iväg.. Undra vad man ska hitta på imorn då? Går iof i skolan till 14, men efter det? Funderar lite på att träna imorn faktiskt, skulle vara lite skönt =) Va ju himla längesen sist nu, så skulle vara gott att komma igång igen..

Jaja, vi får se hur det blir.. Nej nu får jag dyka ner i boken, och skicka ner Jörgen till tvättstugan^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback