Fotografering & Överby

2008-09-01 19:44:53 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Inskolningen gick jätte bra idag.. Han lekte med leksakerna, och busade och visade alla sina trick, visade vilken charmig kille han är, :) Men när vi kom dit fick jag värsta skräck secnariot, en liten kille hade precis blivit lämnad av sin mamma, och han skrek sååå efter mamma, det va ett riktigt hjärtskärande skrik, jag skulle ALDRIG klara av att bara gå utan att vända mig om, när min son skriker så! ALDRIG! Jag kommer inte göra det heller.. Skriker William så, så kommer jag vända mig om och gå tillbaka, så enkelt är det bara!

Vid 14 tiden, kom Madde & Linnéa :) Linnéa & William lekte tillsammans medans Madde sminkade mig, och fixade mitt hår. Blev lika snygg som vanligt när hon vart i farten =) När vi va klara åkte vi ner till Slussarna och fotade en massa :) Det blev jätte många kort, jag är jätte nyfiken över att se dom, men säger Madde att dom e bra så tror jag henne, dom blir alltid så fina när hon står bakom kameran ^^

Sen har vi vart en sväng på Överby och kikat lite, men hittade inget speciellt av intresse idag.. =/ Imorn ska vi vara på dagis 9.30-11 och då ska William få vara med dom andra barnen och leka ute, får väl se hur det kommer att gå =) Men det ska nog gå bra.. Nej läggdags för William nu, så jag ska gå o fixa välling =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det tråkigt att höra skriken och som mamma vill man inte annat än att vända sig om, jag förstår dig. Men det bästa att göra i det läget är att gå, annars blir det bara värre. Det är de på dagisen som säger att det är så det ska gå till. Det fick iaf jag lära mig när jag var ute och jobbade :/

2008-09-01 @ 20:04:42
Postat av: Lisa

Håller utkik efter korten! =)

2008-09-01 @ 20:13:14
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Mia

trust me. du kommer komma utanför dörren och då kommer allt vara superbra.

Är det många gör fel, att dom stannar och då blir allt värre.

när dom inte ser mamma eller pappa, slutar dom gråta och börjar leka:D

2008-09-01 @ 22:35:43
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: Lina

Härligt att inskolningen gick bra =)

2008-09-02 @ 15:49:29
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback