Home sweet home

2008-09-30 15:20:16 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Äntligen hemma igen.. Engelska testet gick bra, kändes så iaf! Tyckte det kändes väldigt lätt, så jag hoppas att jag presterade bra. Så fick sluta lektionen när man va klar. Då gick jag & Nathalie o käkade i restaurangen. Gott att fylla på matförrådet lite, sen va det dags för matte :/ Klarade det testet hyfsat bra, det va ju mest ett test på det kapitlet som jag räknat, och läraren tyckte jag va duktig, så då måste jag vara det? Lite iaf? :)

Sen va det bara att gå tvärs över skolan och hämta William, blev lika glad som vanligt när mamma kom =) Finns inget bättre än att mötas upp av hans leende, det är så jag smälter varje gång! Vi åkte o sa hej till faster en snabbis och sen hem, Jörgen ställde sig o gjorde lite mat, och när det vankas mat ja då vet man vart william är, där maten finns! Han skrek så tårarna sprutade, för han ville oxå ha pappas mat, Gräddstuvad pytt.. Så ja han fick ju lite då.. och när det va slut så stog han o skrek o skrek o skrek, det va verkligen som att jorden gått under.

Men han va nog lite trött med, för nu ligger han o vilar.. Jag ska börja tvätta kl 16, så jag ska nog blega lite TV, eller kanske läsa i min bok.. jaja. Jag återkommer ikväll^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback