Inställd Lektion..

2008-09-17 14:47:00 Marie babblar
» Kommentarer(2) «


Gud va segt det var att ha engelska, jag verkligen avskyr min lärare! Ja, jag vet att jag inte är ensam om det iaf :) Efter lektionen gick jag och åt lunch tillsammans med Nathalie & Elina :) Sen va sista lektionen inställd, så jag traskade hem till svärmor o kikade på lite gamla kort på min älskling, va jag skrattade! HAHAHA.. Så han såg ut i håret, värsta krullet.. Men han är söt ändå min bejbi ♥

Vid 14 hämtade vi William på dagis, då stog han och "lagade" mat med 2 andra tjejer, så söööt! Nu vilar han lite, trots att han sov middag i 1,5 timma på dagis, ja det är väl uttröttande att leka med alla barn? :) Vafan ska man hitta på idag då folk? :/ Hade planerat en prommis med Åsa, men Melle blev dålig så dom fick åka upp med honom, hoppas det inte är nåt allvarligt iaf ..

Vad tycker ni om min nya fixade sidopanel? :) Visst är den najs?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var inget allvarligt med honom lr??? =/

2008-09-18 @ 16:30:15
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 16:37:28
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback