Läggdags?

2008-09-10 21:45:53 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Känns som att jag borde gå och sova strax, jag ska ju ändå gå upp kl 6 imorn :/ Känner redan hur trött jag är över att behöva gå upp så tidigt, men innan jag går och lägger mig ska jag nog ta en varm dusch. Kl 8 ska jag lämna William på dagis, och 8.20 börjar min första lektion.. Svenska, känns helt okej, den läraren är rolig och vi får skriva massa. Vilket jag gillar, gillar att sitta o klura ut historier och sen få formulera mig.. =) Så det ska nog bli toppen..

Jörgen är iväg och jobbar, så jag vet inte riktigt när han är hemma idag.. Men det blir nog ganska sent, så kan vara skönt för honom att sova ut imorn, när William ändå är på dagis. Imorn ska William få testa att sova middag på dagis dessutom. Får väl se hur det ska gå, blir det alltför jobbigt får dom ju ringa, men jag litar på min kille att han ska klara det alldeles utmärkt :)

Nej om man skulle hoppa in i duschen o göra sig klar för natten, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback