Lördag 20/9

2008-09-20 11:05:33 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God förmiddag kanske man ska säga.. Här är det fortfarande sjukt, nu har Jörgen blivit dålig.. Så nu har hela familjen magsjuka =/ Lagom skoj.. Med William vill jag nog säga att det är bättre, han har inte bajsat diarré sen kl 23 igår, får väl se om det håller i sig, eller om det sätter igång igen.. Hoppas han slipper detta o kan bli frisk nu. Ja hoppas vi alla kan bli friska, så jag kan städa ur magsjuke doften som sprider sig i lägenheten, för ja magsjuka har en speciell äcklig doft :/ Enda fördelen med magsjukan är väl att jag tappat 2 kg! :) Annars har det mest vart till besvär, längtar tills jag kan smälla i mig lite mat, Yummie! Jag är så hungrig, men inte vågat mig på att äta än.. Imorn ska ju min magsjuka vara över iaf, då har jag vart symptomfri i 48 timmar.

Det sägs även att vattnet här i Trollhättan är dåligt nu, som det var i Lilla Edet, så jag tar det säkra före det osäkra och kokar allt vatten som vi dricker. Känns dumt att chansa, Williams kusin hade nämligen hört det på radio, men det står inget om de i tidningen eller på nätet så jag vet inte =/ Så är det sol ute och vi kan inte gå ut :( Gud va deppig man blir.. men men, ja ska väl vika lite tvätt eller ngt..

Kommentarer
Postat av: Engman

Hej, jag tar bara 50 kr :)

2008-09-20 @ 11:20:06
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback