Måndag 1/9

2008-09-01 08:27:33 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Måndag, och inskolningsdags! Vi gick och la oss sent igår, satt nog uppe till halv 1 och spelade Nintendo Wii, vi lånade det av Williams kusin Daniel igår, och ska låna det till onsdag, så det blir nog en hel del spelande här hemma när William ligger och sover, skojjigt är det iaf! Kl 10 ska vi vara på Williams dagis, då börjar första inskolningsdagen :) Ska bli spännande hur William kommer reagera, idag är det bara en timma, men sen ska det utökas till flera hela tiden. Får hoppas att det ska gå bra =)

Vid 14 kommer Madde och sminkar mig o fixar mitt hår, sen ska vi åka iväg och fota :) Kommer bli lite mer annorlunda kort än sist. Lite mer Crazy! hehe, det ska bli skoj detta, ska bli skoj att se resultatet sedan :) Ska försöka slänga i mig en macka innan vi ska gå, Rocky ska ju rastas innan, så jag får börja göra mig iordning, berättar i eftermiddag/kväll hur det gick!

Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att få börja inskolningen så sent =) Lycka till!

2008-09-01 @ 13:13:07
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback