Måndag 29/9

2008-09-29 08:43:45 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då va det Måndag igen!!
Det tog verkigen emot att gå upp idag, ville hellre ligga kvar i sängen, men en liten herre ropade på mamma och ville ha en torr blöja. Så det va lika bra att gå upp. Måste jag ju ändå eftersom William ska vara på dagis kl 10 och jag ska till skolan strax därefter, tråkigt att börja dagen med matte :( men men ..

Slutar vid 14 idag, så jag och William funderar på att gå till ÖF vid 16, på Unga föräldrar.. Men jag får se. Känns ju inte sådär jätte skoj att gå dit ensam. Men ja som sagt ja får se.. Ska väl strax gå och äta lite frukost så jag orkar med skolan. För det är inget kul o sitta där och vara vrålhungrig. :/

Det va allt för mig för den här gången..

Kommentarer
Postat av: Emma

Men jag och Melvin är ju där varje måndag iaf, så ni är ju inte ensamm =). Roligt att träffa er idag! Vilken goding han är lille William.

2008-09-29 @ 17:38:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback