Min mamma ska gifta sig..

2008-09-16 20:10:48 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Har vart i skolan hela dagen idag med, funkade finfint :) Jag är faktiskt stolt över mig själv som tagit tag i detta nu, och verkligen pushar mig själv till att klara det. Jag hoppas jag ska klara nationella nästa år, så jag kan lägga grundskolan bakom mig och fokusera framåt at skaffa mig en utbildning och hitta mig ett jobb, och oxå vara inkomst bidragande till mig familj, visst jag har en inkomst nu, men jag vill ha en riktig inkomst.. Inte Bidrag + lån hos CSN.. Men en dag kommer jag oxå ha ett jobb, tills dess får jag nöja mig med skolbänken..

Jag har även fått reda på idag att min mamma har tänkt att gifta om sig, i Juni nästa år. Klart jag blir glad för min mammas skull och vill att hon ska vara lycklig, men samtidigt känner jag att det är för tidigt, det är trots allt bara 1,5 år sen pappa gick bort. Jag känner att det är lite för tidigt för att gifta om sig med någon.. För mig innebär giftemål något som vara resten av livet, om jag någon dag gifter mig (vilket jag hoppas jag gör) så ska det vara med Jörgen, och det ska vara för resten av mitt liv, annars ser jag ingen mening med det..

Annars har vi bara varit hemma och myst idag.. William somnade strax efter kl 7 idag med.. Han är väl trött efter allt bus på dagis gissar jag på.. Vi har haft en riktig kramkväll, William skulle bara sitta i knät o kramas idag, visst är det mysigt? Men när jag inte ens får gå på toaletten själv, då blir det lite jobbigt, för då sitter han och skriker förtvivlat efter mamma så fort han får vara en minut ensam, men lite gulligt är det allt ♥ Jag ska gå och ta mig ett bad alldeles strax, och bara slappna av.. Det behövs efter den här dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback