Seg dag..

2008-09-18 20:27:47 Marie babblar
» Kommentarer(5) «


Usch va dagen vart seg idag, inte gjort många knop, lekt o myst mest hela dagen, gick iof en sväng till Jessica och drack kaffe, märks att william håller på att få fler tänder, under den korta stund vi va där, hann han bajsa 6 bajsblöjor, så han har haft diarré hela eftermiddagen, stackarn! :( Men sen vi kom hem har det vart lugnt, dock mycket gnäll för ont i munnen, så jag gav han en alvedon innan jag natta han vid 7-tiden.. Hatar att se han ha så ont, känner mig så värdelös som mamma, som inte kan hjälpa honom, och ta bort det onda :( Usch det värker i mig när han mår dåligt!

Va även iväg en sväng och handlade, så nu ska jag trycka i mig lite kvällsmat, bara ätit frukost idag.. Måste börja äta bättre, och komma igång med träningen.. Nån som vill träna på Sportlife med mig? Det är ju himlans tråkigt att träna ensam.. Ja behöver peppning nu! Måste komma igång, o bli av med min feta kropp, haha! Nej lite kvällsmat va det.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du får åka med mig och Emma och träna=) eller vad brukar du träna?

2008-09-18 @ 21:20:52
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Tess

är också medlem på sportlife,men vill inte gå ensam..känns lite tråkigt,men nästa vecka då ska jag gå! gillar din blogg=) william är ju bara helskön!

2008-09-18 @ 22:12:52
Postat av: Emma

Ja du får åka med mig och Jessica, vi behöver fler peppningar =) Och så är det ju roligare ju fler man är =)

2008-09-18 @ 22:14:52
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha =) Ja han är en ängel och jag är otroligt stolt över honom =). ´Ja men va roligt! Jag är ju inte den som tar intiativ till att träna så säg till när du vill träna haha. Har aldrig varit den som tränat innan =)

2008-09-18 @ 22:26:45
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tränar allt möjligt i vanliga fall men nu efter förlossningen har jag bara varit på bodypump och spinning. Men ska även gå på S-core, aerobic och step up snart tänkte jag =) Kul med variation =)=)

2008-09-18 @ 23:32:05
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback