Tacos =)

2008-09-03 21:17:37 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Efter att William sovit middag gick vi ut och träffade Åsa, vi gick en sväng o plockade upp Elin & Naima så dom fick komma ut lite dom med, sen traskade vi ner mot stan, o kikade lite, började prata om mat på vägen ner, då kom min favorit mat upp på tal, TACOS, Åsa blev jätte sugen så vi bestämde oss för att laga det idag tillsammans efter vi vart ute o traskat lite =) Gick till Hemköp på vägen hem o köpte allt som vi behövde ha.. När vi precis kommer ut ser jag hur svart det är på himlen, så jag säger till Åsa, "jag tror det börjar regna snart"  Tror ni inte de kommer en störtskur då? Jo så vi får gå hem i pissregnet, det gick la an för pojkarna som satt i vagnen med regnskydd, men vi andra då? haha..

Fick låna ett par byxor av Åsa då mina va pisseblöta.. Sen va det matdags, jisses va gott det va =) Mumma! Jag verkligen älskar tacos, idag åt jag lagom med, brukar alltid äta alldeles för mkt. Jörgen kom och hämtade oss strax efter 8, så det va bara att dra på pyjamasen på William och ge han lite välling sen somnade han med en gång :) Tror ni han va trött eller? Så nu sitter jag bara o väntar på Jörgen, han skulle åka till Vänersborg och lämna tillbaka Daniels Wii, som vi lånat..

Imorn sticker vi till Göteborg och Liseberg efter att William vart på dagis =) Ska bli riktigt skoj, inte vart där på 2 år nu.. Fick ju inte åka nått förra året ändå, så då kändes det inte så roligt att vara där nere.. =) Nej nu ska jag mysa lite i soffan =) Puss!


Kommentarer
Postat av: E m m y (Amafäo)

200 kronor eller mer.. beror på hur avancerad :)

2008-09-04 @ 00:33:54
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Lina

Fin bild!

2008-09-05 @ 11:44:48
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Johanna wilsson

kanon fin bild:)

2008-09-07 @ 22:13:56
URL: http://johannawilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback