Tisdag 30/9

2008-09-30 09:06:41 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ytterligare en ny dag.. Och idag har jag prov i Engelska direkt på morronen :/ Hur kul är det då? jaja, jag hoppas det ska gå bra iaf, jag  har läst igenom dom 2 kapitlena som det är vi ska ha prov på så får vi se sen. Håller även på med ett test i matten, om det kapitlet jag gjort nu, känns väl lite sisådär, har svårt för just det här med matten, så det är nog det jag borde öva på. Sen började på den dära boken, men orkade bara läsa 30 sidor idag, så jag har tills imorn på mig att läsa 170, hur nu det ska gå? jaja..

Hade tänkt att gå till ÖF idag efter dagis, men vi får hoppa det då jag kom på att jag hade bokat tvättstugan kl 16. Känns som det enda man gör är att tvätta, gud va jag önskar mig en egen tvättmaskin! Så man slapp boka massa tvätt tider där nere hela tiden. men men.. Det kommer väl en dag det med. Ska sätta mig och betala den sista räkningen för den här månaden, gud va skönt att slippa dom sen.. Mindre skoj är ju att pengarna försvinner :p hehe.. Som tur är kommer det nya varje månad.

Nej betala räkning va det ja, sen ska jag göra mig iordning och dra iväg till dagis och skola..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback