Torsdag 25/9

2008-09-25 06:30:23 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon! Ja är trött, klockan ringde kl 6 idag, och jag va inte så pigg på att gå upp, men nu är jag iaf uppe, ska snart väcka William så han hinner piggna till innan vi ska cykla iväg till dagis, idag börjar han kl 8, så han får äta frukost på dagis, och jag börjar strax efter med svenska idag. Om nu våran lärare kommer vill säga, hon har vart borta ganska mycket det senaste.. Så ja det återstår att se.. Sen har jag håltimma i nästan 3 timmar, så antingen ska vi åka upp och handla, lr så åker jag ner till stan och kikar lite :) Vi får se ..

Måste nog köpa mig en kopp kaffe, när jag kommer till skolan, annars kommer ju jag somna, haha! =) Usch va ja hatar att gå upp så här tidigt, brukar ju sova till kl e 8 annars. Så 2 timmars mindre sömn :/ *Gäsp* men jag får väl lägga mig tidigare ikväll istället. Nej ja borde gå o göra mig iordning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback