Blaha Blaha..

2009-04-15 21:19:18 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Jaha vad har vi gjort för roligt idag då?
Jo bortsett från att jag har varit jävulskt trött, sov en stund när William va på dagis, sov när han kom hem och sov sin nap.. så ja det har blivit en hel del sovande idag.. Men jag får vara pigg för o titta på Greys, Jörgen skulle se nåt program så jag fick spela in det, så får jag kika på det sen ist . Men jag missar det ju inte och det är ju huvudsaken.. Kan inte missa mitt favvis program ^^

Vi har vart en sväng hos Faster Jessica idag, William var kvar där så vi kunde åka och handla.. Alltid lättare att få gå o strosa ensamma i affären, när William är med så tänker man på så mycket annat, iaf jag.. Och jag glömmer alltid hälften av det jag ska ha handlat! Men nu har jag iaf fått handla ett par middagar framöver ^^

Imorn är det skola igen.. Mellan 12.30-15.30.. Vi har engelska prov imorn.. Men det ska jag nog fixa, det brukar jag göra som sagt. Annars är det väl inte så mycket på schemat imorn, men det räcker och blir över.. Nej nu ska jag gå o smaska på lite vit choklad ^^ :-P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Man brukar vara trött när man är gravid... ;)

2009-04-15 @ 21:38:51
Postat av: Marie

Till Anonym: Jag är rätt säker på att jag inte är det :)

2009-04-15 @ 21:42:28
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: jessica

man kan vara trött utan att man är gravid :P då är nog många gravida haha

2009-04-15 @ 21:48:58
Postat av: Jessica o Tuva

Lycka till på Provet :)

2009-04-16 @ 00:07:26
Postat av: Emma

Lycka till idag Marie! Det kommer du klara galant, hihi!



Melvin tackar!

2009-04-16 @ 09:04:56
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback