En jätte bra födelsedag..

2009-04-18 21:50:33 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Ja då har dagen paserat och ja inte känns det att man är 21 nu ist för 20..
Vi har vart ute o gått en massa massa idag. Va ute o gick i ca 4,5 timma.. Gick till Överby, fikade och sen handlade lite och sen gick vi hem =) När vi kom hem tog vi en kopp kaffe ihop med Åsa och Micke. Jörgen gick o la sig o sen gick vi ut till lekparken för o leka och busa =) William sprang runt o lekte med en liten tjej o baka kaka ihop med henne =) Han har blivit så himla självständig min lilla kille.. Han kan själv, och ska göra allt själv, ingen hjälp ska han ha.. =)

Sen gick vi in o gjorde tacos ihop med pappsen, William fick välling o gick o la sig medans vi åt =) Mums!! Har precis tittat på 2½ män.. Och nu för jag över bilder och musik till den bärbara datorn.. Det tar sin lilla tid så att säga =) hehe.
Får tacka alla som har grattat mig idag <3 Tusen tack!!
Jag har haft en underbar dag med massa skratt och bus, den kunde inte ha blivit bättre :)



Vi stannade på Vårviksgård på hemvägen och tittade på ankorna, William va överlycklig, hade han kunnat ta med en hem hade han gjort det, tro mig!

Kommentarer
Postat av: Tess

guu..vilket fint kort!! o grattis i efterskott!!:)

2009-04-19 @ 06:34:28
Postat av: Christina

Grattis i efterskott!

2009-04-19 @ 10:37:44
URL: http://christinasundqvist.blogg.se/
Postat av: carina

Han är härlig den pojken, han och sina ankor

2009-04-19 @ 12:25:04
Postat av: Kajsa & Harry

Grattis i efterskott tjejen!!!

2009-04-19 @ 19:36:49
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken härlig bild! grattis i efterskott.

2009-04-20 @ 16:25:59
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback