Fika hos Sandra..

2009-04-28 22:28:26 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallåjsan :)

Dagen har vart bra :) Vi har tvättat en himla massa, fick hängt den ute på balkongen idag, så jag måste ta in den innan vi lägger oss ikväll, sen åkte vi hem till Sandra på en liten fika, hon hade gjort smörgåsar och det va jätte gott =) Bra tips inför nästa fika att ha så, tycker jag :) Barnen lekte och William sprang ifrån hennes katt, han tyckte Tratten va lite läskig, och ändå har han en stor schäfer hund hemma. Han är lite knäpp våran son :P

När vi kom hem stannade vi hos hans farmor en sväng, William lekte med Buddha, samt att han fick sig en glass =) När vi kom hem gosade vi en massa, William va hungrig och trött, så han ville bara sitta hos mig och gosa, det tackar man ju inte nej till direkt. Ja och han somnade ganska hyfsat i tid idag, fast jag märker att han sover oroligt, har redan vaknat ett antal ggr för att han inte hittar nappen :/ Får väl se hur många ggr jag kommer få gå upp inatt..

Imorn är det inget planerat, ska väl bara slappa och ta det lugnt antar jag.. Mysa med familjen, och kanske gå ut o leka. =) Gott att inte ha ngt att göra fkt :) Nej nu ska jag ta in tvätten, så jag inte glömmer det :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback