Fredag 24/4

2009-04-24 13:09:48 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Idag fyller Williams fröken år, Grattis till henne ;D Imorse knallade jag iväg till skolan för att göra nationella i Engelska (skrivdelen) Och man fick sitta i 80 min med det, jag satt i 40 sen hade jag skrivit 4 sidor med 600 ord, man skulle hålla sig emellan 200-600 ord helst inte överskrida det. Men det kändes som att det gick bra iaf, får hoppas på det också.

När jag kom hem satt William och käka frukt med sin pappa.. Sen klädde vi på oss för att åka och handla, William fick vara hos sin faster, lite roligare än o flänga ut på Överby, Vi handlade, köpte en ny plattång en roooosa =) Ska testa den sen, och sen fick det bli en tur in på apoteket, så jag äntligen kunde få ipren, min räddare i nöden så jag slipper den jävla värken i min trasiga visdomstand.. (Dom ska dra ut den, så jag väntar bara på en kallelse till NÄL) Men som sagt det kan ju dröja.. Jag har haft ont i den sen i Oktober nu, så ja det är ett tag.. Va även in en snabbis på Bolaget o köpte cider till imorn.

Måste berätta en sak om våran kära vovve.. Imorse när jag kom hem från skolan så skulle jag gå ut med han. Vi gick ut på baksidan o igenom skogen tills vi kom till korsningen då satte han sig ner o vägrade gå (Vill påminna att vi har en schäferhanne på 45 kg) Fick släpat han över vägen o in i skogen.. Tänkte vi skulle gå därigenom för då kunde han få gå lös en bete, men så kom det en humla, och han sprang hem, jag fick ju springa efter hundfan för att han blev så rädd.. Grejjen är den att vi gick där igår, och då kom det en humla emot mig, och jag är livrädd för getingar och humlor. Så jag skrek till så antagligen blev han rädd då, likadant på våran vind hade det legat 3 st humlor så hade den ena rört på sig och han blev skit rädd.. Jag tror inte det är en schäfer vi har, för han är LIVRÄDD för brödrosten också? Detta är ju fan inte normalt för en sådan stor hund, va bara tvungen att berätta det ^^

Nu ska jag packa skötväskan, för sen blir det en fika på stan med Emma och Sandra :-)

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Anonym

haha men han e fan rädd när det blåser me

2009-04-24 @ 15:24:08
Postat av: Sandra

du med vännen <3

2009-04-24 @ 22:08:17
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback