Grey's Anatomy - Ett Känsloavsnitt

2009-04-29 22:28:49 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Kväll =)

Vi har allt haft att göra idag, trots att det vart en dag utan några som helst planer, William nanade middag till klockan va 3, jag slumrade till i soffan och sov sååå gott :) Hehe, sen packade vi in oss i bilen och åkte och handlade, det behövdes verkligen, men nu är de fullt i kyl o frys igen, gottigott :) Måste även gratulera William farbror Patrik som nu är Ordningsvakt, han har en dag kvar på utbildningen, men han klarade ju provet, så han får väl sin bricka samt förordnadet imorgon, roligt! =) Grattis Grattis!

Sen lagade vi lasagnette till middag, William mumsade som bara den, blev även en go kvällsprommis, vi stannade borta vid Williams farmor för William skulle leka med "atik" (=Patrik) Han är goer våran son! Jag måste få skryta lite också om han, han är ju så himla underbar, jag tänker ofta på vad jag gjort för att få en sån underbar son, eller ja rättare sagt vi. Kunde inte fått en bättre unge, och jag är så himla lycklig över att han finns i våra liv, och förgyller det med sitt underbara skratt! Är dessutom så himla stolt över att han pratar så himla bra, får beröm om han från dagis varje dag över att dom tycker att han är så himla duktig.. Det värmer i mitt mamma hjärta ska ni veta! :)

Idag är det ju onsdag och det innebär ju att det är Grey's Anatomy :) Jag tycker det va ett väldigt känsligt avsnitt, och jag kan faktiskt erkänna att mina tårar var inte långt borta. Speciellt i slutet när alla Izzies vänner fick cancer beskedet, många man läst om det senaste, även folk i ens omgivning har ju fått cancer, så det är ju ett väldigt aktuellt ämne dom tar upp i serien, iaf en sjukdom som jag känner finns i ens närhet. Så ja de kändes.. För ett par år sen fick min pappa beskedet att han hade cancer (prostata cancer) Men han blev som tur va av med den, men ja tillslut orkade hans kropp inte mer och han gick bort, men inte pga cancer.. Miss you daddi.. <3

Nej nu ska jag sluta babbla.. Men ja det va lite från mig, ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Linda S.

Attans jag skulle inte läst din blogg, jag ska se reprisen på söndag ju hihi

2009-04-29 @ 23:08:18
URL: http://lindasundberg.blogg.se/
Postat av: Annie

använder william napp ofta?

han har napp på de flesta foton.

det va bara en fråga, inget klagomål.

min syster har problem med att få hennes lille kille att sluta med napp, så jag bara undrade.



ha en trevlig valborg!

2009-04-30 @ 14:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback