Lördag 11/4 - Påskafton!

2009-04-11 11:53:23 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallojsan!

Imorse ville William stiga upp halv 7 *Gäääsp* gjorde ett par försök att få han och somna om men det funkade icke, han ville upp och leka och så fick det bli, Men efter några timmar ville han nana igen och vi skulle lägga oss båda 2 på madrassen som ligger i hans rum, (jag har inte plockat bort den sen mammsen åkte än) Så vi la oss där och han somnade, så jag lyfte bara över han till sin säng och sen somnade även jag en liten stund.. Mycket mysigt! Tills jag hörde att Jörgen va vaken då klev jag upp :) Vi ska snart klä på oss och gå ut och gå en promenad ! =D

Igår kväll va Åsa här och vi spelade lite TP, Jag vann ju tyvärr inte .. Va ju inte det lättaste spelet, men det va roligt :) Efter att hon gått hem, gick jag ut med Rocky innan jag gick o la mig! Ikväll ska Jörgen jobba och William ska sova hos sin faster för jag ska iväg på Buffe med Emma och Robban.. =) Sen blir det Lipz, ska bli riktigt kul =)

Nej om man skulle klä på sig så man  kommer ut kanske ^^ :)



Ger Rocky godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback