Måndag 13/4

2009-04-13 10:18:56 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morsning Korsning!

Åh va gott jag sovit inatt, utan att bli störd! William sov ända till 9 idag så jag ska inte klaga.. Känner mig som en ny människa, väldigt utvilad och det är mycket skönt kan jag lova :) Idag är sista lediga dagen, usch va det känns tråkigt att gå tillbaka till den "vanliga" vardagen.. Jag ska till skolan imorn och William ska tillbaka till dagis och leka med sina kompisar. Som tur va är det kort dag imorgon för mig, så jag kan komma hem till mina älsklingar fort igen.. Helst av allt skulle jag bara vilja vara hemma hela tiden med dom, men det är ju tyvärr inte möjligt =( men men..

Vi ska snart ge oss ut på en promenad, tänkte gå runt slussarna.. Skönt o komma ut i friska luften. Så innan dess ska jag nog slänga nåt i magen. Och kanske börja fundera på vad vi ska äta till middag idag, nej nu ska jag göra mig iordning så vi kommer ut =) Hörs i eftermiddag/kväll..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, de skickades idag :)

Åh, saknar er med! hihihi, ska ut å köpa din present nåndag också.. nyfiken? ;)

2009-04-13 @ 22:11:23
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback