Ny Dator

2009-04-17 21:39:55 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hej Hopp!!

Underbar dag! Solen har strålat hela dagen.. William har vart på dagis och under tiden har vi vart o slängt skräp.. Jonas fick övningsköra, han kör ju med Jörgen så ja lite skraj va man allt ;) haha.. Blev en sväng till Överby med och hämta ut min mobajl som va klar från service. =) Finally. Nu hoppas jag att jag slipper lämna in den på ett bra tag framöver. Sen va det bara att åka hem så William fick nana lite, blev dock ingen lång nap utan han vaknade efter en timma bara..

Sen klädde vi på oss o åkte till Maxi och handlade lite som vi glömt igår, men än en gång glömde jag köpa nya sopsorteringspåsar så jag får väl kika imorn igen, haha! Fick sen ett sms att datorn kommit, gick riktigt fort. Beställde den i onsdagskväll o nu kom den =) Så var bara att hämta ut den på vägen hem.. Jörgen har suttit nu i eftermiddag med alla inställningar, virusskydd o lite annat smått o gott =) Så nu kan jag blogga massor härifrån.

Det bästa av allt är ju att vårat internet är trådlöst så man kan sitta vart som helst  lägenheten o slippa massa kablar o bös *Wonderful* Imorn är det min dag, och jag ska baka en tårta till min lilla familj som vi ska avnjuta ihop. Mer än så blir det inte, Jörgen ska jobba på kvällen så det blir lugna puckar här hemma..

Nu ska jag umgås med mina älskade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback