Onsdag 1/4

2009-04-01 22:20:47 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Nu var vi inne i en ny månad, min månad.. =) Ja om inte alls så länge så fyller jag gammal, hela 21 år! Pension nästa! Dagen har varit fullspäckad därav dålig uppdatering, va iväg på förmiddagen med min älsipälski, och sen vid halv 1 mötte jag upp tjejerna för kinabuffé :) Mymsigt värre.. Sen blev det en tur på stan, då det va månadsmarknad, dock inget shoppat våran älskling kom ner till stan med Rocky, gott för den gamle hunden med en lite längre promenix, sen tog dom bilen hem, eftersom han hade Jonas bil så gick vi hem..

Möttes påvägen hem och det va mycket skönt att komma ut och röra på fläsket.. Imorn är det torsdag och Jörgen ska till Alingsås på förmiddagen, så jag ska lämna William på dagis och gå hem och städa, visst låter det roligt? Men det behövs, eller ja jag tycker att det behövs.. Kan va gott o få rensat undan lite. :) Annars kommer nog tjejerna hit och fikar lite.. Eftersom det inte blev nåt med fikat hos Amelie idag så tänkte vi nog fika imorn ist, för vi sa väl så??

Ikväll blire lugnt, ja för det är ju faktiskt snart dags för nana-time.. Ska bara ut med Rocky innan jag kryper ner under mitt gosiga varma täcke =) Nej om jag kanske skulle röra på mitt fläsk från datorn, natti natti så hörs vi imorn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback