Onsdag 8/4

2009-04-08 09:56:38 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morrn!!

Vilket tråkväder vi har! =( Vart har solen tagit vägen? Här hemma har vi vart uppe ett tag nu, William vaknade 7, kan han inte sova till 8? Men tror det har me o göra att det ljusnar så tidigt nu.. Idag blir det kika i affärer och en fika på stan med Emma och Jessica. Åh nu ser ja att det regnar ute! Fan!! och det är jag som ska ut med Rocky också, enbart för att det regnar, nej fyfan nu blev jag deprimerad! Jag hatar när det regnar men inget o göra åt, hunden måste ju ut oavsett..

I eftermiddag ska vi ner och möta mamma/mormor.. Hon kommer runt halv 4, och stannar tills imorn. Så Jörgen får åka och handla lite när vi är i stan sen. Då min mamma praktiskt taget är allergisk mot allt, eller ja det mesta iaf. Men det ska nog bli bra det med ^^ William springer runt här hemma och är galenpanna.. Nej nu ska jag röra på fläsket här :P

Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback