Sen update!

2009-04-03 00:04:15 Dagboken
» Kommentarer(0) «


JA det blev lite sent nu.. HAHA.. Men jag har kollat på film, kikade på "Prom Night" men va inte så himla kul o titta på en skräckis så här sent och när man dessutom kikar på den ensam, Jörgen ligger o nanar kudde.. Så ifall jag drömmer mardrömmar inatt har jag ingen annan än mig själv att skylla. Men jag ska ju lämna tillbaka filmen imorn så då va ju det ett måste o se den idag, hade känts ganska surt om jag inte tittat på den och fått lämna tillbaka den. Men nu är den sedd iaf, och det va en bra skräckis, lite psyokopatmördar-film av det hela..

Idag har Emma och Jessica och deras underbara barn varit här.. William va dock inte på det bästa humöret, dom skulle helst in få pilla på hans leksaker, ock lekte dom med nåt då skulle William leka med det osv. William smakde även lite väl mycket på Tuva idag :/ Hoppas det gick bra och att hon inte fick nåt märke :(

Nu tänkte jag att jag ska gå o lägga mig, klockan är över läggdags för läääääänge sen.. God natt gott folk!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback