Söndag 19/4

2009-04-19 08:01:11 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morrn Morrn =)
Blev en sen natt igår, kom inte i säng förän efter klockan ett och sen fick jag ont i huvet o kunde inte somna så jag va praktiskt taget vaken när Jörgen kom hem vid 4, så vi pratade lite innan han somnade o jag tog en tablett o gick o la mig på soffan för att gå upp vid 7 när William vaknade. Så mycket sömn inatt? Nej det vill jag inte påstå att jag har fått, men jag överlever allt, kroppen orkar allt med än vad man tror :)

Han har ätit välling o nu springer han runt här o ska kramas med Rocky, mina goooingar! Vi sitter båda framför tv:en och tittar på Disney Channel.. =) Finns ändå inget roligt program på morgonen på en söndag o William gillar o se på djur tecknade som verkliga :) Händer idag då? VI har inte så mycket planerat, antar att det blir att gå ut och leka en sväng, ta med sig Williams sandleksaker ut o sätta sig :)

Kanske ta med sig lite fika ut.. Nej nu ska jag avsluta här, William drar i sin gammla mamma o tycker inte det är roligt o titta på datorn, han vill leka så nu är det playtime ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback