Tisdag 14/4

2009-04-14 09:48:27 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Morrn Morrn ;-)

Uppe med tuppen? Japp det har vi varit idag, klockan ringde halv 8, men William ropade efter mamma vid 7.20 så det va bara att gå upp, fast jag gick bara ochhämtde in han till oss sen la jag mig under täcket en stund till. Lat som man är, började skolan vid 8.20 idag. Vi skulle göra ett gammalt Nationellt Test, så fick gå när man va klar, jag va klar vid 9 så jag gick då.. Och nu sitter jag här hemma och är seg som bara den, trött är jag också! Men tror ja ska äta frukost och sen vika tvätten från igår, samt plocka lite här hemma, ta ur disken ur diskmaskinen och sätta på en ny så vi blir av med all disk.

William skall hämtas vid 12, och sen ska Jörgen åka till Frändefors och prata med nån om ett eventuellt jobb, dom skulle ha träffats förra veckan men det blev inte så, bara hoppas det blir nåt nu, vi behöver verkligen det här, gärna nu!! spec då jag inte får en krona under juni och juli .. *hoppas hoppas hoppas* Enda nackdelen är ju att behöva åka till Frändefors varje dag, är ju en bit.. Och bensinen är ju tyvärr inte gratis.. Men det är ju bättre än inget jobb alls om han nu får det vill säga.

Ja håll er tummisar nu! Nej om man skulle ta sig lite frukost så saker och ting blir gjorda här hemma någongång ^^





Kommentarer
Postat av: Sandra

håller tummarna :)

2009-04-14 @ 11:06:05
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

Håller tummarna njag oxå! Vill verkligen Jörgen skall få det där jobbet så han slipper gå hemma dag ut och dag in:-( Sen vill jag ju även att ni skall ah ekonomin oxå ju!

2009-04-14 @ 16:34:27
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: Lisa

Fick han nått jobb??

2009-04-14 @ 16:46:42
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas han får jobbet nudå. Och bensinen får han ju ut på skatten:)

2009-04-14 @ 18:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback