Tisdag 21/4

2009-04-21 12:31:03 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Halloj!!

Inatt har jag sovit på soffan inne hos William, vid 6 imorse vakna jag av att han kräktes på sin kudde, så det var bara att ta bort den o han somnade om lika fort igen, gick upp vid halv 8 och gick in till Jörgen, strax efter vaknade William och fick komma in till oss, kollade febern på han 38,2 och så fick han äta lite välling, innan vi klädde på oss o gick upp. Åkte till läkarn med han idag för o kolla upp det som hände igår bland annat.. Dom tog halsprov på han ifall det kunde vart halsfluss men det va det inte, utan han trodde han fått en släng av nesselfeber, det va visst ganska vanligt, och man vet inte riktigt varför man får det, det kan bero på en rad olika orsaker. Men han fick tavegyl emot det iaf, för det kliar nåt jävulskt, eller ja det kunde göra det iaf. Nu ligger prinsen i sängen och sover, man blir ju väldigt trött av tavegyl, får väl se hur länge han sover..

Så idag har jag vart hemma från skolan.. Imorn är jag ledig så ska inte dit förän på torsdag.. Känns skönt att få vara med min älskling när han inte mår så bra just nu. Men det känns iaf skönt att veta att det inte va nåt jätte allvarligt med han iaf. Idag ska vi inte göra ett skit, vi ska bara vara hemma och mysa och leka om han orkar med det, får se hur pigg han är när han vaknar sen.. Ska iaf försöka få han lite mat eller välling..

Nej nu ska jag dra mig från datorn, mysa med min sambo och prata lite med honom.. Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja Robban har inte häller gillat divaner men jag har fått honom att ändra uppfattning :D Hihi

2009-04-21 @ 13:18:53
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nä, jag vet! :/ men vi skulle nog få de beviljat. mailade och frågade och eftersom någon i Johannes släkt hade namnet så va de okej. men är ju mkt pengar

2009-04-21 @ 20:26:38
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback