Tisdag 28/4

2009-04-28 09:51:24 Dagboken
» Kommentarer(1) «


HejHopp.. =)

Sovit sådär inatt, Rocky har vart kass i magen så vi har vart ute typ varannan/var tredje timma under nattens gång.. Vad gör man inte för de små djuren? Vid halv 8 vaknade William och ville gosa med pappa lite innan vi gick upp o gjorde frukost. Blev välling och en yogurt :) Mumma.. Nu är han på dagis och det va inga problem att lämna han, värre va det med att få av han ytterkläderna, han är så iiivrig, våran lillekille!

Jag ska alldeles strax sätta igång med tvätten, har bokat tvättstugan mellan 10-13. Har blivit en hel del tvätt trots att det bara var några dagar sen jag tvättade nu. I eftermiddag efter att William nanat middag ska vi hem till Sandra på en fika :) Fast vi blir nog kanske lite sena, men det gjorde nog inget.. =) Ska bli kul så William får busa av sig med Loke och Harry lite.. Dom andra fisarna är ju lite små för Williams lekar än så länge :P Heheh =)

Nej om jag kanske ska plocka ihop tvätten och knalla ner :)



Mina underbara älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: Karin (Besera)

Kikar in.

Vilket fint kort du tagit på dina grabbar....

2009-04-28 @ 20:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback