Torsdag 23/4

2009-04-23 08:38:38 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hej Hopp...

Dagarna knallar och går, det är redan torsdag idag! Shit va veckan gått fort.. Låg kvar o drog mig till 8 idag, Jörgen va uppe med lillbusen och grejjade, sen kom han in till mig och åt sin välling, och nu är Jörgen iväg och kör sin lillebror till tandläkaren. Jag har precis bytt blöja på William, fast det ville han ju såklart inte att jag skulle göra allt är bara nej, nej, nej om man frågar han någonting! Hahah.. Min nej sägande lilla kille. <3

Idag ska jag till skolan, jag har en matte lektion jag skall gå på, egentligen skulle jag haft engelska efter matten, men eftersom vi har nationellt prov imorn så är det ingen lektion idag, kan ju vara skönt. Segt att behöva gå till skolan så tidigt imorn egentligen, vi ska vara i Aulan 8.20. Lite nervöst måste jag väl erkänna att det är, vet ju inte vad vi kommer få skriva om alls.. Kan ju bli ett ämne som man inte kan ett piss om..

En glädjande nyhet är iaf att det ska bli skit fint väder på lördag =D Jätte skoj, dels för att William ska på BIKE-dagarna med Carina, jag ska till Sandra och grilla och Jörgen ska jobba, så på lördag ska vi vara barnlediga.. Men William är ju bara några trappor bort :) Mucho skönt! ^^ Nu vill William ha banan så jag ska fixa de åt han =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback