Torsdag 9/4 - Skärtorsdagen

2009-04-09 11:02:55 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morrn!

Mommo har sovit inne i Williams rum inatt, och blev nog helt förskräckt när han såg att det låg nån hemsk tant o sov i hans rum för sen han vaknade har inte sagt ett knyst utan bara legat o tittat på henne, när vi kom in till honom vid halv 8 såg han helt livrädd ut, mammas lilla älskling!! Men det gick allt bra sen när vi ätat lite frukost, fick bli räksmörgås till frukost idag, mycket smaskigt må jag säga, inte var dag man får en sån frukost.. William va väl inte så förtjust i räkorna men ägg åt han gärna =) Och typ 3 glas juice.. =) Toker!!

Nu sover William, han somnade riktigt tidigt.. Satt och pratade med Faster Jessica (Gackas) William kallar henne så. Via Webcameran, och sen slocknade han i pappsens famn, så när han vaknat ska vi åka till Överby och kika lite. =) William ska få en påskpresent av Mommo.. =) Får väl se vad han väljer ut ^^ En till boll kanske? Eller anka? Ja vi får se.. =)

I eftermiddag åker Mommo hem, och saker återgår till det normala, men nu ska jag vara lite social mot min mamma.. =) Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej :) Jag har fått visning på en lägenhet i Karlstorp. Där du bor typ. Men kommer inte ihåg vilket nr det var .. Kram

2009-04-09 @ 18:06:11
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback