Fredag 7/8 - Party!

2009-08-07 10:30:11 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Morrn!!
Igår tvättade vi på eftermiddagen, inte så mycket tvätt men gott att få ha rensat ur tvättkorgen ^^ Den växer ju så fort när man har barn. Haha. Sen cyklade vi bort till Willes farmor och hälsade på. Fikade med lite kaffe och kakor. Aldrig fel om man säger så. Vi passade tom på att köpa glass på Glassbilen igår, det va år och dar sen jag gjorde det sist. Man ibland kan man ju få gotta sig!

Idag är det planerat förfest hos oss och sen utgång till Pråmen! Försöker få med mig min älskling också, speciellt när han är ledig i helgen, vore jätte skoj! Vi kommer bli fullt hus här ca 10-11 personer som kommer! Hahha.. Får se hur vi ska få plats allihopa, men finns det hjärterum så finns det stjärterum! :)  Tror det kommer bli kalas skoj! Jag ser fram emot kvällen..

Men nu kommer ju det jobbiga, vad man ska ha på sig? Men det lutar att jag ska ha min svarta klänning från Gina. Va längesen jag hade den nu, så det får nog bli så. Ska försöka ta mycket kort så jag kan visa er imorn :) Nej nu ska jag sluta babbla och grejja här hemma istället!
P&K

Kommentarer
Postat av: jessica

har dt så kul

2009-08-07 @ 11:11:57
Postat av: Malin

Jo annars är det bara bra, foglossning som sagt! Och det känns ju värre denna gången bara för att det kommit mycket tidigare och så måste man ju jaga runt på Tuvisen och hon vill ju bäras och så. Men annars ska jag inte klaga! Hoppas allt är bra med er och att vi ses snart, ja en fika kanske kunde vara något!

2009-08-07 @ 20:31:51
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback