Lördag 1/8

2009-08-01 23:02:20 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Kväll !
Snacka om att jag fick sovmorgon idag? William vaknade inte förän klockan va Halv 12?! Vadå sömntuta? Det har aldrig hänt innan! Men jag klagar inte, absolut inte, det var bara skönt att få sova ut. När vi väl kommit upp så grejjade han en massa med sina leksaker och jag fick lite tid över till annat. När Jörgen vaknat började han med maten, hemmagjorda färsbiffar med potatis och sås! Gudomligt gott, Wille käka som en häst, han var nog vrål hungrig ;D Hihi..

Det blev inget kalas för oss idag, då William dratt på sig en förkylning, hes och tät i näsan :/ Vi ville inte smitta lilla Loke. Så Jessica & Liam kom hit istället och vi fikade på baksidan nere i lekparken så killarna kunde leka också! Sen gick vi upp och åt lite glass, sen fick jag ett ryck och möblerade om Willes rum, flyttade sängen från ena änden till den andra. Längtar sååååå tills vi ska köpa den nya sängen, kommer bli såååå fint! Hihi, svårt att fatta att min lilla kille håller på att bli stor, han är ingen liten bebis längre, även om jag ibland önskar det!

Han somnade rätt tidigt idag, eftersom han vaknade så sent så sov han ju ingen middag.. Får väl se när han vill gå upp imorn. Inte alltför tidigt hoppas jag. Haha .  Jörgen är iväg och jobbar i Grebbestad, så han är inte hemma förän sent as usual. Han kan väl inte sova för länge imorn heller, eftersom han ska jobba det tidiga passet på måndag. Blev ingen film idag heller, jag är alldeles för trött för det känner jag, nej om jag skulle krypa ner i min säng lr ngt. :)


Kommentarer
Postat av: Marika

Tack :) Han är himla söt eran grabb med:)

2009-08-02 @ 22:37:05
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback